Eind vorig jaar heb ik mijn nieuwe SalesBlog gelanceerd: Sales 2.0. Een Sales 2.0 gaat handelen over de invloed van Web 2.0 op sales. Met dit nieuwe blog ga ik de brug slaan die er momenteel is tussen Web 2.0 en Sales. Sales 2.0 is het toepasbaar maken van Web 2.0 in Sales.
Een broertje dus van mijn huidige weblog. Bewust heb ik gekozen voor een nieuw blog omdat sales 2.0 is een wezenlijk ander onderwerp is dan sales.
‘Sales is een vak’ zal gewoon blijven bestaan en ook daar zal ik gewoon blijven schrijven. De insteek van dit blog zal ook blijven wat het is. Artikelen over sales.
Sales 2.0 zal gaan over wat er allemaal mogelijk is op Internet vandaag de dag en hoe dat in te passen en/of toe te passen in Sales. Ik zie om mij heen dat salesmensen geen benul hebben van Web 2.0. Het gevaar daarvan is dat ‘wij’ straks enorm de boot gaan missen.
Terwijl het salesvak enorm aan het veranderen is hebben ‘wij’ dat niet of slechts gedeeltelijk in de gaten. Zonde want al die nieuwe mogelijkheden bieden namelijk ook veel kansen voor salesmensen.
Dus graag nodig ik u eens een kijkje te komen nemen : Sales 2.0
Rikkert, beste wensen voor 2009 en veel succes met je nieuwe blog!
Dank je wel Henri, voor jou natuurlijk ook de beste wensen!
groet, Rikkert
Hey Rikkert,
Succes met de nieuwe blog…. ook hier zal ik je artikels graag volgen 🙂
Dank je wel Hans!
groet, Rikkert
Hoi Rikkert,
Allereerst de beste wensen voor 2009 en nog bedankt voor je kaartje.
Ik als sales weet voldoende hoor van web 2.0. Zou niet best zijn als ik het niet wist 😉
Gr,
Hans
Jij bent de uitzondering Hans!
Maar jij moet ook wel. 😉
groet, Rikkert
hahaha
groeten
Comments on this entry are closed.