Dames en Heren. Poppen en Beren. Komt het zien, komt het zien. Heden ten dage is de eerste Nederlandse Sales Blog kermis geopend.
Kinderen half geld en altijd prijs! Komt u maar, komt u maar. Nieuwe kansen, nieuwe prijzen! Ja, Ja, Mensen!!
De eerste sales blog kermis is een feit. Maar liefst 13 weblogs hebben een artikel, speciaal voor deze kermis, geplaatst. Het centrale onderwerp van deze blog kermis is ‘Sales tijdens de recessie’.
Graag loop ik samen met u langs alle attracties:
Op Dutch Sales Blog inspireert Arno Diepeveen u met een bijzondere animatie ‘Smile & Move’.
Op Commerciële Communicatie wordt u zakelijk verleid door Daniëlle de Jonge om de recessie het hoofd te bieden.
Op Verkoop je Rijk wordt u door Maurice Smit aangespoord vooral ‘Naar Voren’ te gaan.
Op Verras de klant verrast Rob Snoeijen u met zijn focus op trouwe klanten.
Op DrSeelz® maant Harrie van Heck u er een trap bij te doen als het waait.
Op Sales Management Blog ontneemt Joris van Roessel het salesmanagement de hoop!?
Op Blochs Blog stelt David Bloch u de vraag of de crisis niet eigenlijk een kans is.
Op Acquisitie.nu wordt u door Arjo Bunnik gevraagd te stoppen.
Op Ik wil meer verkopen vraagt Michel Hoetmer of u al moe bent.
Op Verkoop Blog ziet Colin Sewalt heel veel kansen tijdens de crisis.
Op Het professionele verkoopvak worden door Harro Willemsen de jongens van de mannen gescheiden.
Op Sales 2.0 vertel ik u zelf wie als overwinnaar uit de crisis komt.
En als laatste doen we ook op dit blog nog een zure duit in het zakje.
Petje af, Rikkert, voor het creëren/initiëren van deze ‘kermis’!
Ik ben blij ik een bijdrage kon leveren en heb nu nog veel boeiende en waardevolle stukken om te lezen.
Ga zo door!
Hartegroet,
DAVID
Waanzinnig leuk om al die inzichten te lezen.
Top!
Stay Happy,
Schitterend initiatief, Rikkert !!!
Dag Rikkert,
Ik heb genoten van de digitale kermis inclusief denkbeeldige suikerspinnen en poffertjes, oude en nieuwe inzichten. Wat voor mij blijft staan is; Je doet het allemaal zelf, recessie of niet, jij bent verantwoordelijk dat je een sterke dag beleeft of dat je zielig in een hoekje staat. Omzet was er, is er en zal er altijd blijven. En als je weet dat je er alles aan doet jezelf op een verstandige, positieve en vernieuwende maar ook vertrouwde manier te profileren die bij je past, kom jij de mensen tegen die jou gewoon die sales gunnen! Moet je ze wel traceren natuurlijk, dus ogen en oren ALTIJD open. Is toch leuk om ze te vinden? Ik heb een leuke attractie gemist, dus voeg ik toe; het spiegelhuis, weet je nog? Zie dat eens als een sales cyclus. Zie je concullega’s in datzelfde spiegelhuis……….jij maakt het verschil.
Groet van Frank uit Thailand
Comments on this entry are closed.
{ 2 trackbacks }