Sales 2.0 op Contourium 2009

by Rikkert Walbeek on 13 February, 2009

Op 22 april aanstaande vindt het vijfde Contourium plaats, het jaarlijks terugkerende sales congres van initiatiefnemer Herman Meijer van Contour. Contourium heeft dit jaar als ondertitel “For sales eyes only”.

Contourium heeft als doel om naast interessante en prikkelende sprekers de deelnemers ook een bijzonder leuke en zinvolle middag te bieden. Alles is elk jaar weer tot in de puntjes verzorgd. De bezoekers hebben uitgebreid de tijd om onder het genot van een hapje en een drankje met elkaar te spreken.

Voor velen is het elk jaar weer het opdoen van nieuwe contacten in combinatie met het weerzien van bekenden. De sfeer is informeer en bijzonder ontspannen, in tegenstelling tot veel andere ‘netwerk events’. Juist dat maakt het jaarlijks tot een evenement dat tot de verbeelding spreekt.

Dit jaar ben ik zelf 1 van de sprekers. Ik zal na de pauze een betoog houden over Sales 2.0. En het zou van weinig ‘2.0’ getuigen als ik daarover geen melding zou maken op mijn weblog.

Sales 2.0 is mijn nieuwe insteek op salesgebied. Afgelopen jaar ben ik gestart met een nieuwe weblog over dit specifiek onderwerp. Sindsdien promoot ik op veel verschillende manieren Sales 2.0.

Voor dit jaar heb ik me voorgenomen om Sales 2.0 in Nederland op de kaart te gaan zetten. Contourium is daarvoor 1 van de ‘middelen’.

Kaarten zijn verkrijgbaar via Contourium a € 150,00.

In samenwerking met Contourium mag ik  onder de lezers van “Sales is een vak” 1 gratis toegangskaart verloten. Om daarvoor in aanmerking te komen stuurt u een email naar gratiskaart@salesxeed.com met uw gegevens. Op 24 februari  zal de ‘winnaar’ bekend worden gemaakt.

{ 1 comment… read it below or add one }

Rikkert Walbeek February 24, 2009 at 14:27

Er waren veel gegadigden voor de gratis kaart. Dank allen voor het meedingen.

Er kan er echter maar 1 ‘winnen’. Dat is Dennis Wijnberg van Oxilion geworden.

Dennis van harte met je gratis kaart voor het Contourium en tot 22 april.

groet, Rikkert

Leave a Comment

Previous post:

Next post: