Onlangs kondigde ik ‘m al aan: De eerste Nederlandse Sales Blog Kermis. Een uiteenlopende verzameling van aantrekkelijke attracties verzorgd door een bont gezelschap van sales bloggers. Alle exploitanten zullen op 2 april aanstaande een speciale attractie aanbieden met ‘Sales tijdens de recessie’ als centraal onderwerp.
De lijst is inmiddels compleet:
Arno Diepeveen : Dutch Sales Blog
Daniëlle de Jonge : Commerciële Communicatie
Maurice Smit : Verkoop je Rijk
Rob Snoeijen : Verras de klant
Harrie van Heck : DrSeelz®
Joris van Roessel : Sales Management Blog
David Bloch : Blochs Blog
Henri van den Hoof : Marketingland
Arjo Bunnik : Acquisitie.nu
Michel Hoetmer : Ik wil meer verkopen
Colin Sewalt : Verkoop Blog
Harro Willemsen : Het professionele verkoopvak
En uiteraard zal ik zelf ook een attractie exploiteren op Sales 2.0
Nog 2 weken en dan gaat de kermis open…
Comments on this entry are closed.
{ 1 trackback }